Smr5353 Kızlar ikili testi temiz çıkıp 3lüsü yüksek çıkan varmı tardmcı olun lütfen. 113de 1 ne dmk oluyo risk oranı ne kadar yüksek
Tcher123 Smr5353 benim de ikili iyi 3 lü orta riskli çıktı canımı sıktı. Ama ilk hamileliğimde 2li riskli 3 lü temiz çıkmıştı ama şükür oğlumda bişey yoktu. Umarım bunda da olmaz