Zbyd3 canım ben 3 yıldır troid hastasıyım normalde gebe olmayan insanlar için 0 ve 5 arası değerler normal kabul edilir ama gebeliğin ilk ayınsa bebeğin troid üretemediği için ilk 3 ay 1.90 altında 2. 3 ay 2.5 altında 3. 3 ay da da 3.5 altında olması gerekiyor 2 ve 3. Aylar da daha rahat olabilirsin bebeğin kendi troidlerini geliştirdiği için ama ilk aylar çok önemli hem senin hem bebeğin için kalıcıya dönebilir kesinlikle bir kadın doğum doktoru değil de endokrine gitmelisin ben gebeliğimi öğrendiğimde değerim 4 küsürdü ve doktorum normalde 50 mg kullanırken bi anda baskılanması için 125 e çıktı çoğu doktor önemsemese de çok önemli bu yüzden endokrine git