Kızlar bir sorum olucak hiç böyle bişeyle karşılaşmadım
İki oğlum var bu ay korunma olmadı adetime bir iki gün var ve ben o stresle test yaptım kaset test görünürde bişey gormedim ama arkasına flaş koydum ikinci o gölgeyi gördüm şahsen ama flaşı kaldırınca hiçbişi yok sizde böyle olupta gebe kalan varmı acil bir cevap lazım 😅