efnanhiraa kelebek0141 22 Ağustos da sadece kesemi gördüm 8.7mmdi 4 gün sonra 26 Ağustos da bebegimide kalp atisinida gördük ama dinletmedi 🥲🥲çok erken zarar verebilir dopler dedi tamam dedim bende zorlamadim ilerleyen haftalarda zaten duyarım dedim 9 na randevum var bakalım ilk kez duyarım inşallah
kelebek0141 Çevrenize kese ya da kalp atışını duyunca mı söylediniz kızlar @efnanhiraa @shydoll @Busradoga Nadiyecelik_1 @SuEr_Tu1512 @BebegimVeBenn_
shydoll Ay benim de bugün 4+6 oldu. Kızımda 6+5 de keseyi bebeği kalp atışını hepsini görmüştüm. Şimdi 6+3 e randevu aldım zaman geçmiyor 🫠
BebegimVeBenn_ kelebek0141 6 haftada lekelenme yaşadım gittim kese vardı bebek yoktu 2 hafta sonra tekrar gittiğimde 8 haftalıkken hem bebek hem kalp atısını duymuştuk🫶🏻
BebegimVeBenn_ kelebek0141 yakınlarım annem kayınvalidem vs onlara test yaptıgımda söylemiştik diğerlerine kalp atısını duyduktan sonra söyledik
SuEr_Tu1512 kelebek0141 Testlerle öğrendikten sonra söyledim. Çok şükür 31.haftaya giricem inşallah 🙏