18+2 haftalık gebeyim sigarayı 7. Haftam gibi bıraktım 3 hafta önce teyzemin vefatıyla tekrar başladım. Şu an otururken ağzımdaki tadı vs bir farkındalık geldi ve oturdum ağlıyorum ben çocuğuma bu kötülüğü nasıl yaptım diye. Şimdi paketi kırdım attım ama ya ona bir şey olduysa korkusunu içimden atamıyorum. En son geçen hafta gittim doktor her şey yolunda gelişimi güzel dedi ama detaylı ultrasona kadar çok büyük bir korku taşıyacağım içimde. İçenler bıraktınız mı ne zaman bıraktınız bebeğinizde bir sorun oldu mu 🥺 ağzıma sürmeyeceğim destek olun bana konuda