Kızlar çarşamba günü kan verdiğimde 29,30 işe öğrendim gebeliğimi sonra pazar günü verdim tekrar 245 olarak çıktı bugün kan testim için kontörlüm vardı bu kadar hızlı yükselmesini çok istemeyiz gibi konuştu benimle birde ufak bir kistim varmış ama çok negatif gibiydi hali ve tavrı ilk gebeliğim çok endişelendim