bohembircadi allah razı olsun. Bende çok evhamlıyım. 5 yıl sonra elime geçti rabbimin mucizesi, sürekli doktora gitmek istiyorum onu görmek istiyorum, bir yerim ağrısa acaba normal mi diyorum 🥰 rabbim özürsüz kusursuz kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻♥️ bu kadar evham yapıyorum Allahın dediği oluyor, doğduktan sonra kendimi düşünemiyorum 🥰🥰