dilek190 ilk hamılelıgımde cok rahattım bu defa korku,kaygı hepsı var ozellıkle oğlumu dusunuyorum ben doğuma girerken fln bayağı duygu patlaması yasayacagım,teyzesıne dahi 1 gun bırakmjçıs bırı değilim özlerim diye😢 zaman yaklastıkca da bu durum daha da artıyor 🥺rabbim hepımızın yardımcısı olsun hayırlı doğumlar nasip etsin ınsallah