Kızlar selamm 🌸 Bugün doktor randevum vardı. 09.09’a gün aldık. 39+4 olmuş olacağım. Nst’de sancım çıkmıyor. Suyu, hareketleri de iyi dedi doktor çok şükür. 2 gün sonra yani bu çarşamba da alırım istersen ama bence daha sağlıklı beklemesi diyince 09.09’da şansımızı deneyelim dedik. Öncesinde kendisi gelmek istemezse haftaya bebişimize kavuşuyoruz inşallah 🙏🏼🧿🥰