Arkadaşlar merhabalar,
22 eylülde 3 yaşını dolduracak olan bir oğlum var ve oğlum doğduğundan beri hep korunduk ta ki bu aya kadar, 13 Ağustos son adet tarihim 20 ağustosta adetim bitti ve ayın 23 ve 24 ünde korunmasız ilişkim oldu 24 ü akşamında ( aranızda yumurtlama sancısı çeken varsa bilir benim hep yumurtlama sancım olur ve genelde adet başlangıcının 14. 15. veya 16.günlerinde olur ) neyse 24 Ü akşamında yumurtlama sancısına benzer bi sancı başladı ama daha hafifi ve kesik kesik şeklinde olanı sabaha kadar da devam etti anlam veremedim çünkü 12.gündü velhasıl kelam şuanda bazı belirtilerim var hamilelikten şüpheleniyorum ama henüz çok yeni olduğu için idrarda zaten çıkmaz kanda bile anlaşılmayabilir diye gitmedim 3.haftanın dolmasını bekliyorum ve asıl fikrinizi almak istediğim şeyi anlatıyorum ; 2 gün önce bir rüya gördüm bi falcıya tarot falı baktırıyorum bi kart seçiyorum ve üstünde araba resmi var ne bu çok mu gezcem yoksa diyorum falcıya, oda evet o anlama geliyor ama sen gezemiceksin bi engelin var diyor sen şuan hamilesin ama düşükle sonuçlanacak diyor, Allahım esirgesin tabi ama sizce bu rüyanın gerçekten bi anlamı var mı ? Aranızda rüya tabirlerinden anlayan birileri varsa ve yardımcı olabilirse çok sevinirim çünkü belirtilerim başladıktan sonra rüyaya takıldım ve tedirgin oldum.