Sonyaazz Kızlar üstten aşağı 28,29,30 ve 1 Eylül tarihler bu şekilde hala koyu mu devam ediyor ilk pik 28nde basladi bugün 5. Gün 🤦🏻♀️
Meridaily Sonyaazz normalde çatlayınca silikleşiyor kuzum. Ama benim de böyle 4,5 gün üst üste pik gidip öyle çatlama olmuştu silikleşti, o ay hamileydim🥹
Sonyaazz Meridaily ay gerçekten mi canım ya bu ay 8. Ay olucak artık olsun istiyorum süreç yordu 🤦🏻♀️
Meridaily Sonyaazz çok iyi anlıyorum kuzum seni ben de uzuunca süre bekledim,sonra tedaviler çatlatma iğneleri vs. En son rahim filmi çekildim o ay ovülasyon yaptım ve sürekli pik gitti hatta post bile açmıştım bakabilirsin. Çok umutsuzdum çatlamıyor yine diye düşündüm ve şok 🥹 inşallah sana da nasip olsun bu ay bebiş haberi almak😍❤️🤲 değerlendiriyor musun bu günleri?
Meridaily Sonyaazz kuzum ben bir gün önce başladım değerlendirmeye,pik günü değerlendirdim,sonra baktım hala pik yine devam ettim 4,5 gün üst üste değerlendirdim. Baktım silikleşti 1 er gün arayla devam ettim birkaç gün daha
Sonyaazz Meridaily 26 28 29 degerlendirebildik sadece canım 2 gün ara vermiş olduk bugün de degerlendirsek mi acaba Bilemedim
Meridaily Sonyaazz bence gayet iyi kuzum, 2 gün ara vermişsin bence değerlendir,yarın baktın silikleşti yine değerlendirirsin sonra 1 ya da 2 gün arayla devam edersin.
masal1612 Sonyaazz ben daha yeni başladım ilk defa ovülosyon yapıyorum bu uygulamadan gördüm denedim :) ama bat nedemek onu bilmiyorum
Meridaily Sonyaazz rica ederim kuzum,inşallah herşey gönlünce olur ,Rabbim inşallah en kısa zamanda nasip etsin bebiş haberi almayı sana ve bekleyen herkese😍🤲❤️
Sonyaazz buse76 normalde siliklesmeye başlıyordu hala silik değil tam neden ki bı tık koyulugu azaldı sadece
buse76 Sonyaazz havuç tüketin belki de çatlamıyordur oda olabilir her ihtimale karşı havuç yeyin çatlasın ama bence çatlamış gibi nir kaç Gine silikleşir