Kızlar 35+4 oldum bugün oğlum sabah biraz hareketliydi ama sonrasında çok hareket etmedi ve bir yere toplanıyor karnımın o tarafı şiş duruyor sizce acile gitmeli miyim? Normalde de akşam saatlerinde baya hareketleniyor yatıncaya kadar. Sizler böyle bir durum yaşadınız mı?