Yalinn8 mrstug canim %90 imizda cikiyor ve ilacla hallediyorlar, cok yuksek degerler bile dusebiliyor, endiselenme ilac yazirsa dogru ve duzenli kullan hallolur
Gizem_miros mrstug benim 4.77 cikti sok olmustum bi ay filan kullanmadm 2.33 dustu ama ona ragmen doktorum devam ettiriyor neden acaba ya soramadim
mrstug Kosem983 benim de 3 çıktı doktor değişimi yapınca bir hafta ilaca ara ver özel hastanede de bir test yaptır ona da bakalım dedi ama bir hafta kullanmayınca ürktüm
Kosem983 Kosem983 eger 3 çıktıysa hic bisey olmaz korkmana gerek yok benimde hapim bittginde icmedim bir hafta sonra kan verdim yukselmemis ama ozele yaptirmak dansa banada bi kac hastaneye yaptir heryerin degeri farkli dediler egitim arastirma hastanelerinin degerleri daha net cikiyo ozele hic gerek yok
mrstug Yalinn8 Kullanıyordum canım başka bir doktora gittim 20. Haftamda o doktor sağlık ocağında bazen şaşabiliyor değerler bir hafta ilacını kullanma özelde test yaptır bence dedi. Ama bir hafta kullanmamak biraz korkuttu :(
Yalinn8 mrstug yok 1 haftadan bise olmaz, yaptirabildigin kadar cabuk yaptir testi ilaca devam ediceksen edersin, yoksa, ne âlâ zaten
Annencik Gizem_miros ilacını kullanmazsan değerin çıkar çünkü bebek içinde sıkıntılı olur bende aynı sorun var ömür boyu kullanılacak o ilaç traid vücudun orkestra şefi diğer organların çalışmasında çok etkili
Yasminnn50 Benimde 5.7 çıkmıstı hapı düzenli kullanıyorum şimdi 2 lere düştü. Doğuma kadar devam. Hatta bazıları emzirirkende kullanmak gerektigini söylüyor.
Gizem_miros mrstug kullandim kuzum ama 1 aydan az kullandim dustu ben ust ustte hamile kaldigim icin yukseldi ve 4 tane kan degerlerim dusmus ust ustte hamile kaldigim icin bende onu merak ediyorum bakalim nolacak 🙄
Yasminnn50 mrstug ilk defa mı kullandın. Benımde öyle olmustu cünkü. İlk ay kullandıgım halde daha yüksek cıkmıstı. Sonrasında dozunu arttırdı doktorum. Hemen düşmeye başladı diger aylarda. Düşecek yani. Bende korkmustum yükselince
Gizem_miros Annencik canim benim ilk defa bole oldu oda ikinciye erken hamile kaldigim icin ki ben fazla kullanmadan .2.33 oldu gebelikte olmasi gereken bu civarlar bende merak ettim acaba neden devam ettirsi diye yoksa benim normal hayatta triod yok oglumdada yoktu bidahaki gidisimde biraktirir buyuk ihtimal saglik ocagi erken hamile kaldigin icin onlem almistir dedi