Kızlar 36+2 deyim bugün kontrolüm vardı doktorum bebek ayak geliş dedi yarı makat da değil. ayaklarının ikisi rahim ağzında olabilcek riskleri anlattı suyun geldiğinde evine en yakın acile git buraya bile gelme zaman kaybetme kordon sarkması olabilir ani bebek ölümü olabilir dedi Allah korusun aşırı korkuttu beni ve 39. Haftada alırız sezeryane dedi madem bu kadar riskli neden bekletiyor beni bu şekilde 37 yada 38 doğuma alabilir. Bebegi eliyle döndürmeye çalıştı ama dönmedi canım gercekten cok yandi Benimle aynı durumu yaşamış olan var mı şuan tüm psikolojim alt üst bu haftadan sonra bebek döner mi sizce ?