Merhaba kızlar 30+6 haftalığız şeker yüklemesi yaptırmamıştım bugünki kontrolde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi doktorum başıda 2 hafta öndeymiş çok telaşlandım açıkçası önceki kontrolde hiçbir sıkıntı yoktu herşey normaldi. Aynı zamanda gebelik kolestezımda var ama onunla alakası yokmuş, açlık ve tokluk şekerime bakılacak inş düzelir yaşayan varmı?