Nevagibi
Annem de abime hamileyken 3 ay adet görmüş en son çok karnı ağrımış hastahaneye kaldırmışlar 3 aylık hamilesin demişler annem inanamamış adet oluyorum ben nasıl hamileyim falan demiş birde annemin 2 sene çocuğu olmamış sonra abim olmuş ben de bu ay çok umutluydum ama hep tek çizgi gördüm adetim bitti çekmecemde son test kalmıştı dur yapayım ya dedim ama tek çizgi göreceğimden emindim adet olmuştum çünkü ama böyle çıktı şu an heyecanlı falan da değilim açıkcası test yanlıştır😂