ozlemeslemgoktug 24 haftalık hamileyim sol kolumda iki üç gündür fazla karıncalanma oluyordu bugünde his kaybı var hamileliktenmi yoksa başka biseydenmidir hamileyken yaşayan oldumu acaba
papatyahanim1 ozlemeslemgoktug benim de sağ kolum öyle acaba üzerine yaptığım için mi öyle anlamadım yemek yaptım baya bir uğraştım yemek için yine his kaybı var
egeansea ozlemeslemgoktug eğer yakın zamanda şey olmadıysa direk acile git sol kol semptomları önemlidir kalp açısından
ozlemeslemgoktug papatyahanim1 bende huzursuz bacak sendromu diyolar sanırım ondan var kollarimdada oluyordu geçer diye bekledim ama üç gündür çok sıklaştı kolumda sağ kolumda bişey yok bildiğiniz sol kolumu yarı hissediyorum yani
egeansea ozlemeslemgoktug kadın doğumluk bir durum yok. Sol kol ağrısı kalple ilişkilendirilir. Acil seni kadın doğuma yönlendirir. Orada bebeğin durumuna bakılır. Kadın doğum ileri tedavi için onay verir geri acile yollar. Ama önce acil görür
Mor-kelebek ozlemeslemgoktug canım randevunu al ama bana kalırsa ihmalde etme acile bir görün EKG çeker belki. En azından sevk falanda verir randevu gününü beklemek zorunda kalmazsn
ozlemeslemgoktug Mor-kelebek eczanede çalışan bir ablaya sordum nörolojiye görün ihmal etme hamilelikle alakası yoktur dedi Perşembeye randevu aldım arada da kontrol ediyorum çarşambaya falanda bulabilir miyim diye
Mor-kelebek ozlemeslemgoktug hamilelikte değilde kalple alakalı olabilir Allah korusun genelde sol kol ağrısı uyuşması kalple bağdaştırılır. Ama ciddi bişey yoktur inşallah 🌸