34 haftalık hamileyim bugün Nst de bebeğin kalp atışları yüksek çıktı. Basından beri benim nabzım yüksekti zaten. Serum takıldı bebeğin kalp atışları düşürüldü. Kardiyolojiye gitmiştim daha önce sorun yok denmişti. Başına gelen var mı sağlıkla doğum yapan?