Zeynep248 Kızlar bat 6 eylül bugün öğlen yaptığım testim silik bir şekilde çizgi çıktı fotoğrafta hafif görünüyor testin markası awox acaba bu markada yanılma olabiliyor mu
meryys Zeynep248 Benimde 4 Eylül aynı bu şekilde çıktı bendede awox yaniltmaz diyorlar ama birkaç gonderide yalancı pozitif verdiğini gördüm 😒
Canan__ Zeynep248 benimde bat 4 eylül 2 gün önce bu şekilde öğrendim avox tu benimkide inşallah seninde vardır
Zeynep248 Nevagibi inşallah vardır 🙏🏻21 Ağustos yumurtlama günündü bugün yumurtlama sonrası 11. Günüm 💓
Zeynep248 Bsr41 geç döllenme olmuş olabilir az önce tekrar test yaptım silik çizgi ⅚ eylülde geçsin kan vereceğim
Melis78 Zeynep248 yani öyle bariz bi belirtim yok zaten adetle hamilelik belirtileri çok benziyor ayırt etmek ona göre karar vermek yanlış olur bence. Kan vermek lazım onu da adetim gecikirse veririm artık 🤷🏼♀️