Nesrin74 ben almanyada yaşıyorum ve burdaki ebeler ve doktorlar yeni doğan bebeğe şampuan kullanılmamalı diyorlar biraz büyüyünce anca kullanılmalıymış. bebek cildi çok hassas olduğundan dolayı ne kadar az kimyasal madde kullanılırsa o kadar iyiyimiş. oğlum şuan bir aylık ve sade su ile yıkıyorum. ne cildi kuruyor ne bir şey ve kendi kokusu da mis gibi zaten😊 sanırım 3-4 aylıkken kullanmaya başlarım bende şampuanı