Hatun1 Bayanlar merhaba tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var 25.02.18 gece 00.15 de normal doğum yaptim.. 3. Günde ayaklarım ve bacaklarım sisti ödem yaptı ne onerirsiniz doktora gitmeli miyim yoksa evde kendim geçirebilir miyim
sonsuzmasalim Gulsen1989 Hatun1 ben maydanoz sütü keser diye biliyorum 🙄 bol su içmeni ve yürümeni tavsiye ederim
Minikdunyam Hatun1 ben sezeryan yaptım ve 2. Hafta tüm ödemim gitti hatta bacaklarım bile far edilecek derecede zayıfladı ama çok su içiyorum Doğumdan beri bol su iç
Gulsen1989 Maydanoz da ödem attırıyor diyorlar maydanoz ye ya da maydanozlu yap iç faydası olur bence