Ecce biz 11+5 olduk bugun😊 sizinde kasiginizda agrilar oluyor mu ? adet agrisi gibi ? gun icinde ara ara ? kisa surup gecen ? normal bi durum mu bu agrilar doktorum ne kadar normal desede , tedirgin oluyorum 😩
NaimeYilmaz Ecce Doktorunuza guvenmıorsanız degıstırın bence cunku 18 haftalıgm agrımadık yerım kalmadı .. bazen kalbım bile ağrıyor ama doktorum acıklıpr ben rahatlıorm doktor yorumuna guvenmıorsanız hamılelık zehır olur 🙏
Aysenurannesi Bende 11+5im ve belim çok ağrıyor gün içinde yürüyorum acaba oyüzden mi yoksa bebekten mi bilmiyorum :/
zgeKonaolueker Bende 11+4 benimde oluyor bazen çok fazla zaten kanamalarım da oluyordu ama şükür herşey normal yarın ikili taramam yapılacak inşallah herşey güzel geçer onu düşünüyorum sürekli