Merveebuluttt 2 erken doğum öyküsünden sonra çok şükür bugün 37+1 de serklajım alındı çok zorlu bir süreçti ama şimdi diyorum ki ne çabuk geçti 😅 Tüm anneler sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ❤️
Ayse0299 Merveebuluttt Sürekli yatarak mı geçirdiniz bu süreci yoksa normal hayatınıza devam mı ettiniz
Nazzz1310 Merveebuluttt çok sevindim sizin adiniza insalh sağlıkla sihatle kucağıniza alırsınız benimde bı erken doğumum var şimdi 19+2 hamileyim 11 haftalık da serklaj yapıldı inslah sizin gibi ozmanlari görürüm açıkçası bende normal hayatıma devam ediyorum sizin gibi inslah sıkıntı yasamam
SerapBaser Merveebuluttt merhaba hala bekliyormusunuz dogum icin. Benimde 1 hafta sonra 37 de alinacak serklajim ve 38 39. Haftalari gormek icim dua ediyorum.
Merveebuluttt Ayse0299 yanlış yönlendirmek istemem şartlardan dolayı ben hep harakete halindeydim hatta perde asma yer silme cam silme işlerimi kendim yaptım hep ama tabiki yatılması en doğrusu istirahat öneriyor doktorlar
AynurrBYK Merveebuluttt bunda serklaj atılmasına nasıl karar verildi kısalmanız felan mı oldu hangi haftalarda doğumlarınızmolmustu