ebruca52 Kızlar sütümü sağdıktan veya emzirdikten sonra bayılcak gibi oluyorum. Böyle başıma ağrı giriyor belime ağrı vuruyor. Vücudum çekiliyor bastığım yeri hissetmiyorum. Neden kaynaklı olabilir? Yaşayan var mı?
nidosh ebruca52 halsizleşmek çok normal ilk başlarda halsizlik çok oluyor çok susanıyor dermansızlık vs. Olabilir ama biraz daha zaman geçince geçecektir. Emzirmek ve sütün güzel gelmesi için de en iyisi uyumak uzanmak dinlenmek bol su içmek. Ben emzirip uyuyordum başlarda günde bir kaç kere uyuyordum
ebruca52 nidosh Azalıp tekrar arttı dalgalanma ve kilo kaybı devam ettiği için yoğun bakımda hala.. teşekkür ederim ilginiz için🙏