Serapkayaa1234 canım haber ver tabiki ne olursa olsun ailelerimiz onlar, hastaneye gidince haber verirsin en kötü çok fazla görmek istemiyorum dersen. Refakatçi konusuna gelince ise doğum yapmadan anlayamazsın gerçekten her insanın farklı geçiyor, ilk doğumda annem ve eşim beraber kalmışlardı iyikide öyle olmuş, eşim sağolsun her konuda yardım eder ama anneler tecrübeli olduğundan daha farklı oluyor bana çok faydası olmuştu. Eve gelincede 1hafta kalmıştı iyikide kalmış, benim çok ağır geçti sezaryenim ayağa kalkmam 10günü buldu, eşim hep bana destek oldu bebeği getirdi götürdü yardım etti annemde banyosunu yaptırdı evle yemeğimizle herşeyle ilgilendi, eşimle iş bölümü gibi yaptılar sanki benim için konforlu geçmişti ne kadar ağrı sızı çeksemde, şimdi ikinci doğumum olacak inşallah ondada aynı şekilde yapmayı düşünüyorum, bi kızım var gün içinde dinlenmek istesem onunla bikaç saat oynasa bile bana yeter diye düşünüyorum, ilk gün bakarsınız evde durumlar nasıl geçiyor ona göre karar verirsin diğer günlerin nasıl geçeceğine