Buket48 bende 14 haftalık olana kadar her hafta doktordaydım. mide bulantısından dolayı her hafta hastanede yatıyordum serum veriyorlardı. sonra bende ayda bir gitmeye başlayınca çok az geliyordu fakat 17 haftalıkken bebeğimi hissetmeye başladıydım ya iyiyi olduğunu yaşadığını biliyordum ve bu beni rahatlatıyordu🙈 ama bebeğimi hissedene kadar her hafta doktora gitmeme rağmen korkuyordum ya kalbi durduysa falan diye🥺