Bugün kontrolümüz vardı bebek kilosu gayet iyi 3315 g 48 cm gelişimi iyi denildi, büyük ihtimal sezeryan olursun dedi ilk bebeğim de sezeryandı ama doğum için konuşmak daha erken dedi haftaya bir kontrol daha yapalım ona göre konuşalım dedi galiba 38, 39 aralığında sezeryan düşünüyor, son haftalar Allahın izniyle sizler ne durumdasınız hanımlar