Yesimmmmi Doktorum 2 bucuk hafta önde dedi şeker yüklemesi yaptır dedi ama yaptırmadım çünkü zamanı geçmiş aletle yap 1 hafta takipte kal bana görsel at dedi sabah aç ölçüyom normal tok karna ölçüyom normal sınırı geçmiyorum normal mi
Aysesglm Doktorum kendi dedi iki hafta önde gidiyor diye ama bana başka birşey demedi bn yediklerime dukkat etmeye başladım sadece ekmek hamur işi şeyler yememeye calisiyorum