Nazo77 21 yaşında anne oldum 6 sene ara verdim şimdi kızımın kız kardeşini bekliyoruz.Bu konu herkese göre değişiyor sanırım.Hemen hemen herkes peşpeşe yapıp kardeşiyle büyüsün düşüncesinde ama bizim eşimle hiç o yönde düşüncemiz olmadı.Cok genç anne oldum o yüzden kızımla beraber büyüdük kızımın arkadaşı hep ben oldum.Oyle güzel çocukluk geçirdi ki ilgisiz asla kalmadı evdeki bütün ilgi onun üstünde oldu küçük yaşta kardeş sorumluluğu yüklemedik maddi olarak da her seyin en iyisi onun oldu tekti zaten.Bu bizim düşüncemizdi elhamdülillah dediğimiz gibide oldu.Simdi kızım 6 yaşında gözümün önünde büyüdü ve abla olmaya hazır sabırsızlıkla kardesinin doğmasını bekliyoruz birlikte 🥲🥰