18 gün önce sezeryan doğum yaptım bugün kontrole gittim biraz sivi birikimi olmuş dedi sabah gel bosaltalim dedi nasılsın bosaliyor dedim kürtaj gibi dedi uyusturcam pipet gbi biseyle çekicm dedi ama sen gelmeden agri kesici iç gel dedi uyusturacaksa neden agrikesici iç dedi daha 18 gün oldu kanamam var hala kendi geçmez mi yani vucut atmaz mı yaşayan varmi