Bende 13.hafta da serklaj oldum. 16. Haftamıza gireceğiz. Benimde korkularım oluyor. Çok bulantı yaşamazdım ama bugün gün boyu bulantım ve başım ağrıdı. Yaşayan varmı. Birde Progestan kullanıyorum akıntım oluyor sürekli gün boyu. 30 lü haftaları bende iple çekiyorum. Bir kaybım var😕