Yagmustoprak1 16+6 yız geçen gün gittiğimde cinsiyeti öğrenemedik arkasını dönmüştü bacaklarının arasınada kordonu almıştı bugün aksam yada yarın tekrar gidicem napmam lazım hareket etmesi için o gün çikolata da yemiştimmmm
Aygunirmm Yagmustoprak1 muayeneye girmeden önceki 15-20 dakika hareket edebilirsin. Doktorum bebek yüzünü göstermediğinde hep böyle diyor. İşe de yarıyor bende🤷🏻♀️ onun dışında yine tatlı tüket. Gösterir inşallah bu kez 🤭
atesvesu Yagmustoprak1 idrara sıkışık olarak ulstrasona girin idrar torbasi bebeğin poposunu kaldırıyor ve cinsiyetini gösteriyor iki çocuğumu da böyle öğrendim
Yagmustoprak1 atesvesu yine göstermedii yan duruyodu sonradan yine sırtını döndü inatcıııı 16+6 yım 20. Haftada detaylı ya gidicem ;(
Yagmustoprak1 atesvesu o kadarda tuttum idrarımı 🤣🤣 meyve suyu ictim cikolata yedimmm babası inadın teki kesin ona cekmis
Aygunirmm Yagmustoprak1 yaa üzüldüm gerçekten sizin adınıza 😒 bebiş biraz inatçı olacak sanırım 😅 canı ne zaman isterse artık
atesvesu Yagmustoprak1 yasa üzüldüm canım demekki inatçı minik hayırlısı olsun birgün gösterir inşallah 💐