samaa_ Cyd7 bat 3 Eylul en son testi 25 agustosta yapmistim erken yapmistim negatifti uzulmemek adina daha yapmiyorum adeti bekliyorum🥺ama agrilarin vardi 2 gun oncesine kadar simdi adetime 2 gun kaldi agri yok sadece gogsum sismis agriyo ha birde surekli uyku istegi🥺uyanamiyorum resmen ya sende nasil belirtiler?
twomam Cyd7 bat 9 ya da 10 Eylül idrar testlerim zaten negatifti bugün kan verdim 1 geldi. yani o da negatif ama reglime minimum 8 gün var. Pozitife döner mi bilmiyorum ama belirtilerim var fazlasıyla belki de regl belirtileridir
arven000 Cyd7 sanırım benim de bat 2si Aslında bu ay ayrıydık pek ilişki olmadı ama işte umut dünyası:) gögüslerm çok ağrıyor beni düşündüren o zaten test yapmaya cesaretim yok
Cyd7 samaa_ benim kasık ağrım var akıntım da vardı durdu sinirlilik halim var dün test yaptım negatif adetime 1 gün kaldı artık ümidi kestim
Cyd7 samaa_ bide şöyle bir durum var iki gündür baş ağrım var kendimi yorduğum zamanlar mesela aniden ayağa kalkınca ani hareket yapınca ağrı giriyor 1 haftadır kasık ağrım var özellikle sol kasıkta olan ağrı bacağıma da vuruyor
samaa_ Cyd7 adetinin gecmesini bekle en iyisi ve sonra yeniden test yap bu seferde negatif cikarsa kan testi ver en iyisi bende oyle yapicam simdilik adeti bekliyorum umidimizi uzmeyelim
samaa_ Miracle_1 canim ya ayni korkulari yasiyoruz siz ne zamandir evlisiniz? Ben daha 3cu ayimdayim gecen ay basladik ama yeni evlilerde zaten hamilelik sansi az oluyo diye ben cok ihtimal vermiyorum bu ayda🥺
Miracle_1 samaa_ 2 yıldır çocuk istiyoruz biz olmadı bu ay da olmadsa aşılama tedavisi görünüyor gibi inşallah gerek olmaz ama bakalım bekliyorum şuan olmadı pcos var geçen ay da gecikti baya bu ay da öyle mi olur acaba diye düşünüyorum bilmiyorum sanırım bu haftaiçi olmazsam çarşamba falan yapabilirim
samaa_ Miracle_1 3 eylul🥺bende bekliyorum ama belirtilerim baya azaldi sadece uyku ve gogus agrim var
Miracle_1 samaa_ benim de ilk defa adet zamanı göğüs ağrısı hassasiyetim olurdu şimdi yok siz ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz
twomam Miracle_1 Sabahları çok zor uyanmak ve gün içinde uyku hali Göğüslerde şişlik ve ağrı(döngülerimde olmuyor bu belirti bende) Sağ kasıkta iğne batması gibi aralıklarla ağrı Alt karnımda ara ara kramplar Kasıkta doluluk hissi