Miraw Kızlar 39+2 haftalığım bugün NST de sancım çıktı ama ben hissetmiyorum doktor vajinal muayene yaptı açılma hiç yok dedi açılma için neler yaptınız sizler
karamella_ Bende aynı durumdayım suni sancıyla başlatırız dedi doktorum cuma günü suni istemiyorum ya
Miraw karamella_ valla bende istemiyorum yarın çağırdı bakalım inşallah olmuştur açılma herşeyi yaptım
karamella_ @Miraw inşallah canım kandil bugün dua edelim birbirimize inşallah kendi sancımızla açılmamız da kendiliğinden hızla olup hayırla sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım Allah’ın izniyle 🙏