maviportakal_ aslında ne zaman doğacağına bağlı olarak değişir. Ben ekim başı gibi doğum yapacağım uzun kollu tulumlardan 5-6 adet, alt üst takımlardan 3-4 adet aldım Ama ekstra olarak alt patikli patiksiz don vs de almıştım. Zıbın olarak kısa, uzun ve sıfır kollarda herbirinden 7 tane aldım. Mevsimine uygun olacak şekilde değerlendirirsiniz. Yenidoğan gerçekten çok az giyer. Bebeklerin kusma ve kaka taşmalarını vs hesaba katarsak aşırıya kaçmadan ama elinizin altında her daim temizi bulunacak şekilde yapın derim ben alışverişi