Kızlar küçüklügümden beri hep çocuguma babamın ismini verecem diyordum şimdi isim arıyoruz herkes babanın ismi mi diyor içimden koymak gelmiyor babamla son zamanlarda biraz sıkıntılarım oldu şimdi aram iyi ama koyasım gelmiyor ismi belli degil babamın ismi de kaba eşimin koymak istedigi içim de kaba ikim isim olsa ikisi de bana hitap etmiyor bir yandan babamın ismini koysam mı diyorum siz benim yerimde olsanız napardınız koydugun kişinin huyu da benzer diyorlar eşim de ilk çocugu sen koydun bunu ben koyayaım diyor napacam bilmiyorum kibar erkek ismi koymak istiyorum aslında