Merhaba 🌼 Ben kayseride yaşıyorum bir kızım var 2 yaşında şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum 32 haftalık hamileyim. Kızımı özel tekden hastanesinde sezeryan doğum yaptım. Şimdi ikinci bebeğim için hastane ve doktor konusunda kararsızım özele mi devlete mi gitsem doğum için bilmiyorum doğumuma 2 ay kaldı hala karar veremedim şehir hastanesinde muayene konusunda hiç memnun değilim nasıl ameliyat yapıyolar hiç bir bilgim yok. Özel hastanede doğum en az 30 bin TL. Fakülteyi hiç bilmiyorum. Sizinde bilgilerinizi bekliyorum🎀