Senbenbenegim Merhaba hanımlar ben 27+ 4 haftaligim.bugun kontrole gittim ve doktor çok şükür bebeğim gelişim iyi ama sigara içmeye devam edersen doğduğunda kuveze alınır dedi yani % 70 böyleymiş bunu demek zorundaymis ve bende dayanamayıp hıçkırarak ağladım böyle konuşma yapan doktoru olan varmı ve bende sanki beynime zonklamdo ocmicem dedim inşallah basarabilirim 🥺🥺🥺 hala kendimi çok kötü hissediyorum ve çok şükür gelişimi 10 gün ilerde gözüküyor doktor bu iyi birşey dedi bana yardımcı olabilir misiniz
anneolmakneguzel_ Senbenbenegim iyi demiş, sigara cocugundan onemli mi aşkım yaaa, ölmessin içmessen ama bebegin zarar gorur. Dogurunca istediğin kadar iç, dayanamıyorum deme dayanacaksın, az kalmış zaten
ppmerlina Senbenbenegim bunu düşünebilmek için illa doktorun yüzünüze pat diye söylemesi mi gerekiyordu?
Senbenbenegim anneolmakneguzel_ hiç bukadar kesin olmamıştım.allah hiç versin inşallah zaten son aydayim bugün bitti benim için inşallah doğumdan sonrada hiç içmem
Senbenbenegim @“donmez685”#p3781535 ppmerlina Allah her şeye bir sebep gönderiyormus hayatta birkamam demiştim ama annelik duygusu galiba hala onun etkisindeyim
donmez685 Senbenbenegim Sigara sadece şuan ki durumun için değil genel anlamda çok zehirli bir madde en azından şimdi çocuğun için vazgeçmen daha kolay olur diye düşünüyorum. Sigara içip sağlıklı doğum yapanlar da var sağlıksız doğum yapanlar da. Tabi iki olasılık her doğum için geçerli. 🫣
ppmerlina Senbenbenegim Yaaa annelik içgüdüsü daha doğmadan bile koruma hissi geliyor demek ki 🙏🏼🥹 dediğin gibi belki de bu bırakman için bir vesile olmuştur inan bana ben de içiyordum gebelikte bıraktım sadece 3 adet içtim onda bile üzüldüm Şimdi hiiiç aramıyorum eşim içer mesela ama kokusu bile öyle rahatsız ediyor ki Bir zaman sonra ciğerlerin küçülecek zaten sen istesen de içemiceksin 🥰
ylnydgd Senbenbenegim sigara kesinlikle tasvip etmiyorum gebelikte evet bırakamıyorum da ama birçok arkadaşım (en az 10) kullandı hiçbirinin bebeği de kuvöze alınmadı. siz sigarayı bırakın evet bu çok iyi ama bu strese girmeyin.
Senbenbenegim ylnydgd simdiden bu strese girdim vallaha ama icmemeyede özen gosterecegim ya alınırsa kafamda binbir sorular
Zelis_ozdrgn ylnydgd İleride illa sıkıntı olacak o bebekte kendinizi böyle teselli etmeyi bırakın bence sigaranın ne kadar zararlı bir şey olduğunu bu yaşınıza kadar öğrenmişsinizdır umarım
Senbenbenegim Eşimde beni ağlarken gördü çok etkilendi hicbirsey diyemedi tabi içme vs birşey olmaz gibisinde ama biloyorum oda çok üzüldü ve korktu
Zelis_ozdrgn Senbenbenegim Gelişimi bir ay önde de olsa yani çok kilolu da olsa çok boyu uzun da olsa hiç önemli değil gelişimi ne kadar iyi olursa olsun o içtiğiniz sigara her türlü bebeğe zarar verecektir yani bebeğin bir yerinden çıkacaktır Allah korusun ama 27 haftaya gelmişsiniz daha sigarayı bırakmamışsınız siz o bebeği düşünmüyorsunuz Ben de önceden içiyordum ve hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım asla bırakamıyorum işte canım istiyor gibi bahane bence insan bebeği için o küçük can için her şeye katlanır bıraktığım için de çok mutluyum Bazen canım istiyor evet ama asla içmem yani kendini tutabilmek lazım bebeğim de gayet sağlıklı ama içenleri görüyorum çoğunda bir sıkıntı var yani şu an bazıları diyor ki yok ben içtim bebeğimde bir sıkıntı olmadı ama ileride o ya astım hastalığı nefes darlığı ya da başka bir hastalık karşılaşılıyo o yüzden sadece bırakmanız lazım yani başka hiçbir şey çözüm değil