Merhabalar ilk özel hastaneye gittim ve sezaryen skar olduğunu yani bebeğin sezaryen bölgesin eçoo yakın biyere yerleştiğini ve bu gebeliğin sonlanması gerektiğini kürtajının çok riskli olduğunu ve anneyi kaybetme durumunda söz etti doktorum şehir hastanesine gönderdi ordaki uzman doktor herşey normal 1 2 haftaya gel kalbini dinleyelim dedi bugün adanada olmadığım için hatayda bir doktora göründüm devlette kalbi biraz daha güçlü atabilir kalp atışı var kese biraz sezaryen bölgesinde uzaklaşmış biraz daha uzaklaşırsa gebelik devam edebilir dedi adana da özel devlet yeterki iyi bir doktor önerisi olan varmı ya da benimle aynı şeyleri yaşayan