Cantanem44 Kızlar günaydın sabahın 6 sında başlayan karın içi ağrım var 33 haftalık oldum bugün daha önce Gebeliğim boyunca hiç başıma gelmedi yaşayanınız var mı? (Bu arada tekmelerini hissediyorum)
Yalinn8 Cantanem44 36/5 im bana da oluyor, surekli diil ama oluyor, bebek guclendigi ve kemiklestigi icin hareketleri agri yapiyor zannederim
Cantanem44 Yalinn8 yanı sabah hastaneye gitmeyi bile düşündüm farklı bir ağrıydı sabah sadece sol karın içim ağrıdı hareketini de hissediyorum ama Ağrı tereddüt ettiriyor
Yalinn8 Cantanem44 tabi farkliligini sen hissedersin, ben daha oncw sormustum artik buyumeden gerilmeden harekleri de acitir demisti dr, ama hep sormakta fayda var tabi icin rahat etsin, 30 larin basindan beri oldugu icin bi tık daha rahat benim kafam
Cantanem44 Yalinn8 yok benim olmuyordu ilk defa başıma geldi aklıma gelmeyen kalmadı normal diyorsun yani😳
Yalinn8 Cantanem44 simdi agri dedigin sey net anlatilabilinir bise olmadigi icin direkt bise demiyorum ama karin ici agrisi, gerilme bazen yirtilma gibi ben de hissediyorum ama ayni sey midir yasadigimiz bilemem, ben sordugumda aldigim cevaplar onlardi
Cantanem44 Yalinn8 iğneleme gibi oluyor geçti yani bıçak saplı duruyor gibi 20 saniye kadar sonra düzeliyor tekrar başlıyor şimdi hiç Yok ama korkuyorum devam ederse akşam acile gideyim diyorum 2.gebeliğim kızım 8 yaşında unutmuşum zaman geçmiş😒
031965 Benim de derimin içinden acıyor gibi ama daha dün kontroldeydim sıkıntı yoktu. Büyüdüğündendirherhalde