Kızlar hepimiz anne olmak istiyoruz faydam olsun diye paylaşmak istedim 70 yaşlarında olan bir ebeye gittim annem bana hamileyken ona gitmiş 1 ay oldu gideli benim adetim ağrılı ve koyu renkte oluyor bunları sordu söyledim dediki bi kadının adet ağrısı varsa orda sıkıntı vardır dedi ağrı diye bir şey yok sağlıklıysa rahmin yumurtaların dedi ve ilk gelen kan koyu renk ise sıkıntı dedi ilk gelen kan açık renk olucak hep açık renk gelicek temiz kan bu dedi
Ve bana bir soğanı kabuğuyla bütün haliyle yumruğunla kırıp ocakta 2 buçuk bardak suyla kaynayınca altını kısıp kapağını kapatmamı söyledi bunlar önemli sonra bir kuru inciri kürdanla 5 delik açıp 1 bardak sıcak suyla buluşturup bardağın ağzını kapat dedi bunları sabah akşam iç 10 gün 4 gün ara ver sonra tekrar başla 10 dün rahmin temizlenicek dedi ve asla üşütmememi söyledi ayaklar çok önemli kızlar 3 bin tl verdim muayne sizde faydalanın + bana özel bi yağ verdi tamponla birlikte onu açmicam bu ayki adetim de az ağrım oldu bakalım ne zaman bebişim olucak 💓 🫶 gerçekten isteyenler deneyin