GiZem3434 ben ıga nefropatisi hastasıyım benim 24 saatlik idrarımda daima protein kaçağı var az miktarda olsa normal şartlarda kontrolllerim 6 ayda oluyordu hamilelik sürecinde 2 ayda bire düşürdüm ve ilk dönemlerimde normal idrar tahlilimdede yüksek çıktı o günden sonra tuz olayına çok dikkat ettim şuan çok şükür 37+3 olduk bir sıkıntıda yaşamadım hamd olsun... arkadaşların dediği gibi tansiyonuna dikkat et ara ara ölçtür tuz olayını nerdeyse sıfıra indir (ben öyle yaptım) ve suyu çok içmelisin