Selim_Alparslan bende bebeğim 4100g tahmin edildi normal doğum için suni sancı ile başladım 30 saat sancı çektim açılmam ilerlemedi ve suyumda geleli 35 saat olmuştu. öylece sezeryanla doğurdum ve oğlum 3800g geldi. hep tahminince söylenen rakamlar bunlar gözünü korkutmasın. sen yinede normal denede baktın olmuyor yine sezeryana dönersin. ben o kadar sancı çekmeme rağmen hiç pişman değilim. sancı bile sezeryanla gelen bebek için çok iyiyi olduğunu söylüyor doktorlar. dünyaya geleceğini anlıyorlarmış böylelik ile😊🥰