Ss2234 Sevgiiss alttan üsten baktı beta vermeye gittim sonuç çıktı görünmesi lazım bu sonuca göre dedi tekrardan baktı asla anlayamadım neden böyle oldu
Ss2234 Sevgiiss yaşadığım şehirde herkesin övdüğü beğendiği bir doktor aslında o şekilde başladım şehre yeni taşındığım için başka iyi doktor var mi bilmiyorum
visnelicheescake Ss2234 aşkım normalde iyice baktı ise görünmesi lazım o gormediyse bir perinatolağa yonlendirseydi keşke onların cihazı daha detaylı oluyor çünkü bana kesen düzensiz dedi perinatologa gittim gayet düzenli dedi.
october Ss2234 4 günde değeriniz 2 binlerden 5 binlere mi çıktı? öyleyse artış az olmuş aslında 8binlerde olması gerekiyordu
Ss2234 october 72,212,1016,2036,5899 betalarım bu şekilde doktorum artışa normal dedi aslında o düştüğünü filan sanıyordu artışın sanırım
Sevgiiss Ss2234 sen başka doktora git ona diyecek , seni elin bomboş kafanda bir sürü soru işareti ile göndermiş , şu gün gel bir daha bakalım falan demedi mi
Ss2234 Sevgiiss diyor ki çok az kanaman var alttan muayene edince ultrasonun ucunda çok az leke oluyor kese yoksa göremiyorsa kanama nerden geliyor hocam dedim benim neden kanamam var dedi ki ya yerleşme lekelenmesi ya da sağlıksız gebelik
Sevgiiss Ss2234 Allah Allah inşallah görememiştir sıkıntı yoktur tekrar git bakalı , şu an kanaman var mı
beyzaasenaa Ss2234 bende de 5+5teyim keseyi gördü ama kesenin yanında kanama alanı gördü ilk açık kırmızı kanamam oldu bir pedi dolduracak kadar 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi eve geldim kesildi tamamen kanamam ikinci gebeliğim ilk kez Oldu
Babymom8 Ss2234 canım şöyle anlatayım rahim şeklini anakiz ettilermi benim ikiz rahim mesela keseyi nırmal doktor göremedi 2 uzman doktor çağırdılar 30 dakikalık bir ğnceleme sonucu rahmimin şeklinin az görülen bir şekil olduğunu ama sağ tarafa münik bebeğimin yerleştiğini gösterdiler 7.1 mm bir kese saptadılar kafın doğumcuya kalsa beni dış gebelik diye gönderiyordu allahın izniyle insanlığı vicdanı olan bir doktora denk düştüm ultrasonda
Ss2234 Babymom8 ben de ilk gittiğim de senin rahmin kalp şeklinde demişti daha önce ki muayenelerimde hiç böyle diyen bir doktor olmadı