Kızlar 24 haftalık hamileyim henüz şişe melemeni falan yapamadım her sene yapıyorum ama mutlaka pazara falan gitme işi gözümde epey büyüyor Migros sanal marketten şipariş versem 20 kg alabiliyorum en fazla alsam nasıl gönderirler acaba domatesi emin olamadım sizce ne yapsam pazardan alsam daha mı iyi olur