A_nuur19 canım seni cok iyi anlıyorum ben 1 yıl boyunca doktor doktor gezdim beni azarladı doktorlar bizden iyimi bilcen diye vs rahim filmi istedim diye
En sonra istanbul devlet zeynep kamil hastanesinden randevu aldım direk rahim filmi randevusü var gidip çekildim orda cıktı, adetten sonrada histeroskobi yaptı orda doktor rahim içi sıkıntımı çözdüler
Ve bendede yokdu bişi sonradan oldu gebelikten sonra, oyüzden mutlaka çekilmeni öneririm sebebi orda cıkıcaktır 🩷