ozzznur Pazartesi akşam kanlı akıntım oluyor du daha öncede olmuştu doktor normal dediği için acele etmeedim gece ara ara sancım oluyordu uyuyunca geçiyordu gecede geldi kanlı akıntı sabah annemlere geçtim yeğenimi kreşten aldık geldik otururken birden akıntı geldi ne olduğuna bakmak için tuvalete gitmek için ayağa kalktım su boşaldı ambulansla hastaneye geldik ebe ve doktor kontrol etti açıklık vardı suyum gelmişti ve kanlı gelen akıntının fotosunu çekip ebeye gösterdim nişan bu belirti dedi doktor ultrasonda kontrol etti makat gelişti yüzden spinal sezeryana aldılar ama ben başka dünyaya geçtim sanki tamamen uyutulmuş gibi oldu. Bebeğim şuan küvezde Rabbim sağlıkla kucağmıza almayı nasip etsin 🙏
Prensleriminannesi ozzznur merhaba. Öncelikle gözün aydın olsun. Kaç kilo doğdu neden küveze aldılar acaba. 36. Haftada çiğer gelişimleri tamamlanıyor diye biliyorum benimde erken Doğum riskim var bugün tam 36. Haftanın ilk günü onu merak ettim.
Baby_is_loading ozzznur canim kuvozde olurkan o agzina falan o seyden takiyorlarmi? Nefes ala bilmesi icin.ya sadece o kuvoze koyuyolar.
ozzznur Prensleriminannesi erken oluyormuş 36 hafta zaten bie sıkıntı görünmüyor dediler ama yinede küveze koydular 2.700 şuan kilosun
ozzznur Baby_is_loading takmışlar ama o nefes alması için değilmiş miğdesini boşaltmak için miş şuan beslenme yok çünkü
SevgibiR ozzznur gözün aydın 💟 ağrı nasıl girdi anlatirmisin tam benimde ağrım oluyor sanki ya ama az diye ciddiye almıyorum
ozzznur SevgibiR kasığım ağrıyordu ama hafif belimin sol kısmına vuruyordu bel ağrısı da okduğ için ara ara çok ciddiye alamadım
ozzznur EbruuSerdar 37 haftadan önce doğan bebekler pramütüre oluyor o yüzden bir süre küvezde kalıyor doktorum demişti 8 marttan önce doğarsa erken doğum olur diye