atesvesu Kızlar ilk başta beta HCG normal ilerlemişti 2 binlerde olması gereken değer 1000 lerde çıktı aranızda bu durumu yaşayıp sonradan düzelen var mı
atesvesu Sevgiiss evet aynı hastanede verdim 23 ağustosta 364 26 Ağustosta 1000 lerde çıkmış tam söylemedi bilmiyorum 2 binlerde olması gerekiyormuş
Sevgiiss atesvesu doktorun yanlış hesap yapmış bence 😄 arada üç gün var 3 kat artmış Buda normal ayrıca vajinal ultrasonla baksaydı beta 1000 iken görünüyor genelde kese
atesvesu Sevgiiss özele gelmiştim kese için vajinal olarak göründü kilom var maalesef karından gorunmedi devlete gittim kan testlerim için betaya yeniden bakıldı artış az çıktı bugün yine kan verdim yarın USG ile bakılacak
Sevgiiss atesvesu özele gittiğinde kese göründüyse korkma canım herkeste aynı artış olmuyor %60 üstü normal kabul ediliyor