Lale06 Merhaba eller serbest sağım makinası alcam ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım ?
dygup Mochi aldım ben yorumları ve kullanan arkadaşalırımın önerisiyle ama aşkım doğumdan sonra belli oluyormuş bu işler bazıları sütü yokken çoğalttı diyo bazıları sütü çok için hüzel diyor eller serbest pompa ne desek boş herkesin sütü farklı 😂
Pofidik123_ dygup mochi den memnunmusunuz siz eller serbest olanı mı aldınız bu pompa gibi olanı yoksa diğer yuvarlak olanımı aldınız
dygup Pofidik123_ yuvarlak olanı aldım ben sağım yaparken ellerinin boşta olması daha iyi oluyormuş. Canım bende daha kullanmadım pahalılaşmaya başladı diye aldım
Pofidik123_ dygup bi ara e bebekte 1500 TL’ye düştü ama ben o zaman daha 2 aylıktım erken diye almadım şu an da 2800 falan galiba tekrardan indirimini kovalıyorum düşerse direk alıcam düşmezse de mecbur alıcam çok beğeniyorum bende o markayı