ozlemnur4 Arkadaşlar ikili tarama yaptıran varmı kaçıncı haftalarda yaptırdınız 11 14 hafta araları diyorlar ama
Busraaaakkk ozlemnur4 Cumartesi günü tam 12 hafta oluyorum doktorum bugün için gel dedi. 12li haftalarda öneriliyor diye biliyorum
dygup 12.haftada yaptırdım canım bir kan alıyolar sonra sonuç 15 gün sonra çıkıyor dediler bana kontrole gittim test sonucuna o zman bakmıştı. Sadece 2li testi yaptırdım ben en önemlisi o demişti doktor
ozlemnur4 mami2 devlet hastanesinde yaptıracağım malum randevu zor bulunuyor ya ondan erkenden randevu almak için
seymasdf99 Benimde doktorum 12. Haftada çağırdı bebişin ense kalınlığı, benden kan tahlili alındı ve yaşımla birlikte hesaplandı cuma günü gittim çarşamba günü çıktı ama özelde yaptırdım